Що необхідно знати про коронавірусну інфекцію?

Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.

Кол- центр центр телефонного обслуговування споживачів

Кол- центр центр телефонного обслуговування споживачів

У 2007 році у ПАТ «Київобленерго» було впроваджено Контактний Центр для споживачів. Споживач може поставити будь-яке питання, висловити свої пропозиції до обслуговування чи повідомити про будь-яке порушення або зловживання з боку співробітників компанії. Також споживач може висловити свої побажання стосовно якості та надійності обслуговування енергетичної компанії.

Кол-центр працює цілодобово без святкових та вихідних

Наші спеціалісти охоче проконсультують Вас щодо:

-        причин та строків планових вимкнень електропостачання;

-        планових та аварійних вимкнень;

-        порядку роботи і адреси структурних підрозділів компанії, відділень банків, з якими укладені договори на прийом платежів;

-        видачі технічних умов, допуску, підключення, укладання і переукладання договорів на постачання електричної енергії;

-        порядку встановлення, ремонту, заміни приладів обліку і проведення технічної експертизи;

-        прав і обов’язків споживачів згідно договорів і діючого законодавства;

-        порядку розрахунків за електроенергію і припинення постачання у випадку заборгованості;

-        прийому самостійно знятих споживачем показів лічильників;

-        діючих тарифів, норм споживання при наявності пільг;

-        порядку надання пільг та субсидій по оплаті за електроенергію.
Кол-центр ПАТ «Київобленерго»:

(044) 459-07-40

 

Шановні споживачі, якщо у Вас є необхідність залишити голосове повідомлення для фахівців Кол-центру, Вам необхідно:

- налаштувати свій домашній телефон в тональний режим роботи або

       телефонувати з мобільного телефону

- зателефонувати за номером (044) 459-07-40

-

та

 

Вибрати зручну для прослуховування подальших повідомлень мову

-  Натиснути 4 « Прийом скарг, пропозицій та оцінка роботи»

-  Натиснути 1 « Усне повідомлення»

- Залишити своє голосове повідомлення протягом 30 сек.,       

-                                   

                              обов’язково вказавши при цьому:

 

ü  Свою точну адресу або особовий рахунок

ü  Свій контактний номер телефону

ü  Проговорити  повідомлення