ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ

Що необхідно знати про коронавірусну інфекцію?

Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.
Back Виконком Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Вишневої міської ради в 2015 році

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Вишневої міської ради в 2015 році

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян  у виконкомі Вишневої міської ради в 2015 році


 

            Довідка

про стан роботи зі зверненнями громадян

у виконкомі Вишневої міської ради

в 2015 році

 

         На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв'язків громадянина й держави у вирішенні загальносуспільних справ та питань місцевого значення, можливістю активного впливу громадянина на розробку та здійснення державної політики;

         Звернення громадян є однією із форм участі населення в державному управлінні, у вирішенні державних і суспільних справ, можливістю активного впливу громадянина на діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування. Сьогодні даний аспект вимагає якісно нового підходу до розкриття потенціалу волевиявлення людей у процесі формування та реалізації державної політики.

         У виконкомі Вишневої міської ради робота зі зверненнями громадян протягом 2015 року проводилась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та спрямована на організацію виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

         Організація роботи зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності виконавчого комітету Вишневої міської ради

            У виконкомі забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній програмі.Звернення повністю скомплектовані у справи відповідно до вимог діючого законодавства. Всі звернення, що надходять до виконавчого комітету, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень вчасноповідомляютьпро результати розгляду.

Кожне півріччя на засіданні виконкому заслуховується стан роботи зі зверненнями громадян. За наслідками розгляду зазначеного питання прийняті рішення виконавчого комітету від 30.01.2015 № 1 та від 28.07.2015 №37 про підсумки роботи зі зверненнями громадян у  виконкомі Вишневої міської ради за 2014 рік та І півріччя 2015 року, якими передбачено аналіз проведеної роботи у звітних періодах, реалізація нових форм відкритого діалогу з громадянами, кваліфікованого і об’єктивного вирішення проблемних питань, порушених громадянами у зверненнях.

Упродовж звітного періоду питання розгляду звернень громадян регулярно розглядалися на апаратних та комунальних нарадах при міському голові.

Крім того, міським головою взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни, ліквідаторів аварії на ЧАЕС, учасників військових дій в зоні АТО, переселенців, ветеранів праці, громадян пенсійного віку.

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян міським головою та його заступниками запроваджено участь фахівців відділів виконавчого комітету безпосередньо під час прийому.

Також, кожне півріччя рішенням виконкому затверджується та уточнюється графік особистого прийому громадян міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючою справами виконкому Вишневої міської ради .

Графіки наглядно оформлені і знаходиться в зручному для ознайомлення місці в приміщенні виконкому, надіслані до районної ради та райдержадміністрації і опубліковані в засобах масової інформації – газеті «Наше місто».

Крім того, виконавчим комітетом проводились дні контролю з питань перевірки виконання доручень міського голови та його заступників щодо розгляду звернень громадян. Перевірки пройшли в КП «Управління міським господарством», КП « Готельно-гуртожитковий комплекс».

Необхідно відмітити, що сектором звернень громадян апарату Києво - Святошинської райдержадміністрації двічі протягом 2015 року проводились дні контролю роботи виконкому по розгляду звернень громадян та додержання діючого законодавства з цього питання.

Станом на 01.01.2016 року до виконкому міської ради  письмово звернулось 1440 громадянина, що на 353 звернення більше ніж у 2014 році.

Всього керівництвом виконкому було поставлено на контроль 1440 звернень, з них задоволено понад 61%.

На особистому прийомі до міського голови звернулось 268 громадянин,  що на 13 звернень менше ніж у 2014 році.

 У звітному періоді жителями міста в своїх листах порушено понад 1911 питань.Більшість цих звернень стосується соціального захисту – надання матеріальної допомоги,  комунальних проблем: встановлення тарифів на гаряче  та холодне водопостачання, ремонт каналізаційних комунікацій, облаштування та ремонт прибудинкових територій, встановлення дитячих майданчиків, ремонт під’їздів та дахів, утеплення наружних стін будинків, встановлення теплолічільників, надання земельних ділянок під забудову та під індивідуальні гаражі та інші.

Окремо необхідно відмітити, що у звітному 2015 році набув розвиток такої форми роботи зі зверненнями громадян, як електронні звернення за допомогою мережі Інтернет та електронної пошти. Кількість електронних звернень громадян залишається ще невеликою  - до 1 %.

За звітний період надійшло 134 колективні звернення громадян, що становить 9,3 % від загальної чисельності письмових звернень. Цей показник в в 2015 році збільшився - на 14,5%. Тенденція піднятих питань у колективних зверненнях в основному залишається незмінною, а саме: утеплення наружних стін, ремонт покрівель, встановлення тепло лічильників та дитячих майданчиків, проведення капітальних ремонтів під’їздів та проблем  впорядкування торгівлі і роботи громадського транспорту.

 Але варто враховувати, що в 2015 році, на численні звернення громадян міста, до плану економічного, соціального та культурного розвитку міста були внесені додаткові заходи з розвитку комунального господарства, а саме:

- оснащення будинків засобами обліку теплоенергії – 132 будинки ;

- капітальний ремонт покрівель та утеплення фасадів  (7  будинків);

- ремонт та установка дитячих і спортивних майданчиків (12 майданчиків).

В 2015 року міськвиконкомом була проведена робота по обстеженню матеріально - побутових умов проживавання сімей, члени яких були мобілізовані в зону АТО. За наслідками цих обстежень 205 сім’ям була надана матеріальна допомога. Ця робота, як виконавчого комітету так і депутатського корпусу міської ради, постійно триває.

Аналізуючи звернення громадян, що надійшли до виконкому міської ради через органи влади вищого рівня ( 105 звернень) можна зробити висновок, що кількість таких звернень в 2015 році зменшилося на 2% ( 107 звернень – у 2014 році).

.           Так,  до виконкому міської ради  надійшло на розгляд:

         - зУрядової гарячої лінії  66 звернення громадян (за такий же  період 2014 року їх було 61 );

         - з обласної державної адміністрації  надійшло  9 звернень;

         - з  районної державної адміністрації надійшло  30  звернень.

          Необхідно зазначити, що збільшення кількості звернень, на Урядову гарячу лінію так і в цілому, стосувалось питань: неякісного функціонування ліфтів, підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, закінчення будівництва ЗОШ №1, утеплення та гідроізоляції зовнішніх стін житлових будинків та інших комунальних та соціальних питань. Переселенці звертались з питаннями надання житла.

         Порівнюючи показники усіх звернень громадян у звітному періоді з показниками минулого 2014 року, необхідно відмітити, що переважна більшість звернень стосувалися в основному з питань соціального захисту, комунального господарства, встановлення тепло лічильників, надання земельних ділянок під забудову, збільшення тарифів на оплату комунальних послуг, ремонту доріг (особливо під час капітального ремонту дороги по вул. Чорновола). Структура тематики звернень до виконкому викладена в додатках 1, 2.

Основні з них:

Питання

2014рік

2015 рік

комунальне та шляхове господарство

299

302

аграрна політика та земельні відносини

187

121

житлові питання

172

82

соціальний захист, надання матеріальної допомоги

574

797

транспорт

14

17

медицина, охорона здоров’я, екологія

16

17

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

4

12

        

         Питома вага, понад 60 % від загальної кількості звернень, припадає на найменш соціально-захищені категорії громадян – ветеранів війни і праці, пенсіонерів, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб.

         Дану категорію громадян турбують питання покращення їх житлових умов, підвищення тарифів на комунальні послуги, встановлення лічильників,  оформлення субсидій, виділення допомоги на ремонт житла, покращення пасажирських перевезень,  призначення  грошової допомоги  на лікування, для придбання медикаментів та інші питання.

Залишилась високою кількість звернень громадян і з  питань аграрної політики і земельних відносин - це надання земельної ділянки для індивідуального будівництва та гаражів – понад 13%.

         Певна частина цих звернень з одних і тих же питань, від одних і тих же громадян, які з року в рік пишуть в різні гілки влади. Їхні питання  розглядаються по декілька разів на рік, проте вони і дальше продовжують переписку.

Зокрема, з питань виділення матеріальної допомоги поступило 797 звернення, або 55 % відсотків від загальної кількості письмових  звернень, що на 223 звернень більше, ніж у 2014 році.

За звітний період виконкомом міської ради за зверненнями громадян надано матеріальну допомогу на суму 571600 гривень, з них учасникам АТО -  254000 грн.

На особистому контролі знаходиться питання видачі довідок громадянам міста. Кількість довідок - 1858 шт, виданих у 2015 зменшилась майже на 25% у порівнянні з минулим 2014 роком (у 2014 р.- 2477 довідок).

         Загальним відділом виконкому були проведені перевірки стану роботи зі зверненнями громадян за минулий рік в КП «Управління міським господарством» та КП «Готельно – гуртожитковий  комплекс».

         За 2015 рік надійшло письмових звернень до зазначених підприємств :

              - до КП «УМГ» – 279 звернень (в 2014 р.- 165 звернень).

              - до КП «ГГК»  - 53 звернення (в 2014р. – 67 звернень).

         Значна кількість звернень громадян звертається безпосередньо до КП «Управління міським господарством» по питанням щодо надання роз’яснень  нарахувань тарифів на житлово-комунальні послуги та їх перерахунку, з приводу благоустрою прибудинкових територій, ремонту покрівель та інші.

            Зафіксовано, що найбільша кількість звернень надходить у зимовий період в основному стосовно прибирання сміття і розчищення доріг (всього наразі 13 заяв, минулорічний показник аналогічних звернень - 16) та в осінній – щодо виконання робіт із ремонту покрівлі будинків (10 заяв).

         До того ж, традиційними у зимовий період залишаються звернення щодо покращення якості теплопостачання (невідповідність нормам температури опалення, прохання здійснення перевірки чи дозволу на перепланування системи опалення тощо) (14 заяв), а також гарячого водопостачання квартир (10 заяв)

         Необхідно відмітити, що значно знизилось надходження скарг стосовно неякісного прибирання і ремонту під’їздів, ліфтових кабін та прибудинкової території (7заяв).

         Надзвичайно актуальними в поточному році стали звернення стосовно облаштування та ремонт дитячих або спортивних майданчиків (18 заяв), а до того ж (з метою підвищення безпеки громадян міста) щодо нанесення дорожніх розміток, встановлення спеціальних знаків, обмежувачів швидкості та світлофорів (13 заяв).    

         Необхідно зазначити, що наразі значна кількість мешканців звертається до центрального відділу розрахунків та контролю КП «УМГ» з питаннями щодо відкриття тимчасових особових рахунків для оплати за житлово-комунальні послуги (32 заяви); розподілу, об’єднання чи переведення особових рахунків (26 заяв); надання інформації про тариф на житлово-комунальні послуги (7 заяв), роз’яснення нарахувань та реєстрації квартирних засобів обліку (22 заяви ), а також стосовно перерахунку за житлово-комунальні послуги через відсутність власників квартир або з урахуванням пільг (15 заяв).

Але безумовно, основна кількість звернень щоденно надходить від мешканців міста на диспетчерські пункти ЖЕДів. Такі звернення вирішуються в оперативному порядку, терміново усуваються аварійні ситуації.

Всі звернення опрацьовані, виконані необхідні роботи по вирішенню поставлених питань, а ремонтні роботи, здійснення яких потребує додаткового фінансування з бюджету, включені до плану на 2016 рік.

Значна кількість заяв, що надійшли до КП «ГГК» стосується питань приватизації, реєстрації в підпорядкованих гуртожитках та тарифів за житлово-комунальні послуги. Всі звернення опрацьовані та виконані роботи для їх вирішення. В порівнянні з минулим роком звернулось громадян на 11% менше.  Переважна більшість з них – громадяни, які вимушено переселилися зі Сходу Країни та Криму.

Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні вирішення проблем окремої людини і суспільства в цілому, робота зі зверненням громадян є одним із основних завдань виконавчого комітету та направлена на  попередження і зменшення кількості звернень громадян до різних гілок влади, безперешкодне спілкування з керівництвом виконкому міської ради, підвищення обізнаності населення міста з актуальних проблем сьогодення.

Ця робота в місті залежить від всіх керівників підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, від небайдужого ставлення до людини і її проблем. Кожен керівник несе персональну відповідальність за стан роботи із зверненнями громадян в своїй установі.

Виконкомом Вишневої міської ради оприлюднюються узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян посадовими особами виконкому у газеті « Наше місто» та на офіційному веб-сайті.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем міського голови.

 

 

Головний спеціаліст загального відділу                                            О.В. Вдовенко

 


 

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян  у виконкомі Вишневої міської ради в 2015 році

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян  у виконкомі Вишневої міської ради в 2015 році