Києво - Святошинська ОДПІ ГУ у Київській області інформує ...

Києво - Святошинська ОДПІ ГУ у Київській області інформує ...

Через пункт пропуску «Бориспіль» намагалися ввезти на територію України партію сильнодіючих медичних препаратів 35 найменувань з порушенням митних правил

Працівники Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль» затримали партію медичних препаратів у 35 найменувань, які переміщувалися через митний кордон України з порушенням митних правил.

Сильнодіючі препарати для лікування онкології, метаболічні гормональні препарати, препарати проти відторгнення трансплантатів, для лікування ниркової недостатності, гепатиту, безпліддя тощо намагався незаконно ввезти на територію нашої країни наш співвітчизник, який прилетів з Туреччини.

Громадянин для проходження митного контролю обрав спрощену систему -   «зелений коридор», чим заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

Лікарські засоби «Alimta 50mg», «Prolia», «Genotropin 5.3mg», «Femara», «Cellcept 500mg», «Cellcept 250mg», «Ketosteril», «Sandimun 100mg», «Sandimun 25 mg», «Arixtra 2.5 mg», «Aromasin tablet», «Viread tablet 245mg » «Gonal F75», «Desferal 500», «Lastet» тощо було виявлено під час проведення вибіркового митного контролю багажу на рентген-апараті, після перетину громадянином «білої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор». Виявлені предмети знаходилися у дорожній валізі громадянина без ознак приховування.

Громадянином України був наданий інвойс, який підтверджує вартість зазначених препаратів, однак рецепту, виданого на його ім’я на переміщувані лікарські засоби пасажир не надав.

З виявлених лікарських засобів громадянину було пропущено 5 упаковок кожного найменування, відповідно до Постанови КМУ № 458 від 23.05.2012 року «Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування».

Складено протокол про порушення митних правил. Ліки, які переміщувалися понаднормово, вилучено до винесення судом рішення у справі.

Довідково: ввезення лікарських засобів відповідно до Закону України «Про лікарські  засоби»  № 123/96-ВР від 04.04.1996р. зі змінами та доповненнями, без відповідних сертифікатів заборонено. Порядок ввезення громадянами лікарських засобів, а також їх обсяги визначено Постановою КМУ № 458 від 23.05.2012 року «Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування».

 

 

 

На Київщині намагалися завдати значних збитків державі

Слідче управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області здійснює досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.05.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України.

Службові особи ТОВ «П» впродовж 2016 року відобразили у реєстрах бухгалтерської та податкової звітностей проведення безтоварних операцій із підприємствами, що мають ознаки фіктивності ТОВ «Ф» та ТОВ «А», чим самим ухилились від сплати податків у значних розмірах.

У ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ «Ф» та ТОВ «А» мають ознаки фіктивності.

Згідно з інформацією, отриманою у ході досудового слідства, встановлено адресу приміщення, що його ТОВ «П» використовуєдля здійснення своєї господарської діяльності.

Під час проведення обшуку за встановленою адресою 13 липня 2017 року СУ ФР ГУ ДФС у Київській області спільно із Прокуратурою Київської області виявлено та вилучено оригінали первинних бухгалтерських документів ТОВ «П» щодо проведених фінансово-господарських операцій із ТОВ «Ф» та ТОВ «А». Окрім цього, виявлено та вилучено 18 печаток суб’єктів господарювання, з яких 3 печатки – підприємств-нерезидентів.

 

Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій

ГУ ДФС у Київській області повідомляє платникам податків, що у разі зупинення  реєстрації  податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному  реєстрі  податкових накладних, відповідно до п.п.201.16.1 п.201.16  ст.201 ПКУ, платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган  в автоматичному режимі  надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення реєстрації ПН/РК.

У разі зупинення  реєстрації  податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному  реєстрі  податкових накладних,  платник податку має право  подати протягом 365 календарних днів, що настають  за датою  виникнення  податкового зобов’язання, відображеного в такій податковій накладній/розрахунку коригування, пояснення та/або копії документів,  зазначених у п.п. «в» п. 201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ.

Пояснення можна подати у вигляді  Повідомлення щодо  подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим  ПН/РК за формою J(F)1312601.

Повідомлення за формою J(F)1312601 формується по кожній  окремо  податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якого зупинено в Реєстрі.  До нього додаються копії документів, - окремими додатками за формою J(F)1360101 у форматі PDF(розмір кожного додатка не повинен перевищувати 2 Мгб).

Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування, які надходять в електронному вигляді,  потребують набагато менше часу для підготовки відповідного рішення, тоді як на опрацювання документів, які подаються у паперовому вигляді, потрібно більше часу.

Електронні формати Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій та додатка до нього  розміщені на офіційному  веб-порталі ДФС  у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності), вхід до нього здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України.

Для формування Повідомлення в електронному вигляді платник самостійно може обрати  будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату.

  Комісія ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, оперативно, протягом 5-ти робочих  днів опрацьовує Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування та надаються відповідні висновки по кожному такому повідомленню.

Комісією приймається рішення про:

        -  реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН;

-  відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

 

Працівники Київської митниці ДФС затримали 45 м3 лісоматеріалів, які намагалися незаконно експортувати до Європи

Наразі операції з експорту лісоматеріалів з митної території України до країн ЄС є одними з найактуальніших та резонансних в колах громадськості.

А оскільки контроль за здійсненням митного оформлення товарів покладено безпосередньо на митні органи відповідно до Митного кодексу України, працівники Київської митниці ДФС, а саме відділумитного оформлення №3  митного посту «Святошин», розташований у смт. Гостомель Київської області, питання законності експорту лісоматеріалів тримають на особливому контролі.

Протягом 2016-2017 років працівники Київської митниці спільно з співробітниками Головного відділу по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю ГУ СБУ у Києві та Київській області здійснюють заходи з протидії контрабанді та корупції, запобіганню нанесення економічних та екологічних збитків державі України під час здійснення експортний операцій з лісоматеріалами.

Так, одне з вітчизняних підприємств, основним видом діяльності якого є операції з лісоматеріалами,  подало до митного оформлення декларацію. В ній значилося, що до Угорщини залізницею прямує  44,7032 м3  «Брус двокантний (сосна звичайна (Pinus sylvestris L.)». Товар було задекларовано за кодом Українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД) 4407109300 - лісоматеріали оброблені.

На перший погляд, підприємцями було надано необхідний пакет документів, серед яких обов’язкові сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій, висновок експерта та експертна довідка Київської обласної торгово-промислової палати.

Однак, митники вирішили ретельніше перевірити цю зовнішньоекономічну операцію. Було проведено спільний митний огляд із залученням правоохоронних органів, а саме співробітників Головного відділу по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю ГУ СБУ у  Києві та Київській області, співробітників Оперативного управління Головного управління ДФС у Київській області та працівників Управління протидії митним правопорушенням Київської митниці ДФС. У ході проведення митного огляду сумніви щодо правильності класифікації товару підтвердились, внаслідок чого було направлено запит до спеціалізованого підрозділу з питань перевірки правильності класифікації товарів.

За результатами проведених заходів відділом класифікації товарівКиївської митниці ДФС було визначено код товару згідно з УКТЗЕД – 4403203900 (лісоматеріали необроблені).

Це означало, що вищезазначений вантаж до експорту заборонено, оскільки відповідно до Статті 21 Закону України від 08.09.2005 №2860-IV «Про особливості державного регулювання діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, пов’язаної реалізацією та експортом лісоматеріалів» (в редакції від 09.04.2015 №325-VIII) тимчасово, строком на 10 років, забороняється вивезення за межі митної території України в митному режимі експорту лісоматеріалів необроблених деревних порід.

Таким чином підприємці намагалися надати документи як підставу для переміщення товарів через митний кордон України, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення коду та опису товару згідно з УКТЗЕД.

Складено протокол про порушення митних правил за статтею 483 Митного кодексу України. Лісоматеріали вилучено до винесення судом рішення у справі.

 

 

 

На Київщині намагалися завдати значних збитків державі

Слідче управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області здійснює досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.05.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України.

Службові особи ТОВ «П» впродовж 2016 року відобразили у реєстрах бухгалтерської та податкової звітностей проведення безтоварних операцій із підприємствами, що мають ознаки фіктивності ТОВ «Ф» та ТОВ «А», чим самим ухилились від сплати податків у значних розмірах.

У ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ «Ф» та ТОВ «А» мають ознаки фіктивності.

Згідно з інформацією, отриманою у ході досудового слідства, встановлено адресу приміщення, що його ТОВ «П» використовуєдля здійснення своєї господарської діяльності.

Під час проведення обшуку за встановленою адресою 13 липня 2017 року СУ ФР ГУ ДФС у Київській області спільно із Прокуратурою Київської області виявлено та вилучено оригінали первинних бухгалтерських документів ТОВ «П» щодо проведених фінансово-господарських операцій із ТОВ «Ф» та ТОВ «А». Окрім цього, виявлено та вилучено 18 печаток суб’єктів господарювання, з яких 3 печатки – підприємств-нерезидентів.

 

 

Терміни сплати податку на нерухоме майно,

відмінне від земельної ділянки юридичними особами

ГУ ДФС у Київській області нагадує, що відповідно до норм п.п.«б» п.п. 266.10.1 п. 266.10 ст. 266 ПКУ, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачується юридичними особами авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

Сплачується податок за місцем розташування об'єкта/об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

         Таким чином, термін сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки юридичними особами за ІІ-й квартал 2017 року закінчується 30 липня.

 

Чому вам зупинили реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН

       ГУ ДФС у Київській області нагадує, що Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для  зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному  реєстрі  податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зареєстрованому в Мінюсті 16.06.2017 за №753/30621.

Згідно з положеннями цього наказу, зупинення реєстрації здійснюється лише по реально ризикових операціях.

Не підлягатимуть  блокуванню податкові накладні/розрахунки  коригування, які:

  1. Податкові накладні/розрахунки  коригування, які не підлягають наданню отримувачу (покупцю), та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування.

 2. Якщо обсяг постачання, зазначений платником в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі ПН/РК, становить менше 500 тис.грн. та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у 3-х діючих платників податків.

 3. Якщо загальна сума сплачених у 2016 році сум ЄСВ та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано ПН/РК на реєстрацію, становитьбільше 5 млн.грн.

4. одночасно значення показників D та P, мають такі розміри: D>0,05, P < Pм  1,3,

де D - розрахункова величина, яка дорівнює S/T;

S - загальна сума сплачених за останні 12 місяців сум ЄСВта податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником та його відокремленими підрозділами;

T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою та ставкою 7 %, за останні 12 місяців, яка зазначена платником в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі;

P - сума ПДВ, зазначена платником в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі ПН/РК;

Pм - найбільша місячна сума ПДВ, зазначена у ПН/РК, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 місяців.

 У разі якщо за результатами перевірки ДФС встановлено, що ПН/РКвідповідає одній зперерахованихознак, - така податкова накладна / розрахунок коригування не підлягає Моніторингу.

 Моніторинг ПН/РК здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання у податковій накладній, яка подана на реєстрацію, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у ПН/РК, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих ПН/РК, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку уподатковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

   Якщо за результатами Моніторингу визначено, що ПН/РКвідповідає перерахованим критеріям - реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 розділу VКодексу.

     Проте, навіть якщо податкову накладну заблокують, то підприємець матиме можливість оскаржувати такі дії  працівників ДФС, але спочатку платник  повинен надати контролюючому органу за основним місцем податкового обліку Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснених операцій і додаткові документи. Комісія ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН оперативно, протягом 5 днів, опрацьовує повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування. Якщо вам все ж відмовлять в реєстрації податкової накладної, то така відмова може бути підставою для звернення до суду.

За повідомленням директора Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем ДФС Миколи Чмерука, зробленого ним  під час засідання Громадської ради при ДФС України  14липня цього року, за результатами розгляду надісланих повідомлень підтверджено 40% та відмовлено у реєстрації 60%  ПН/РК.

 

ГУ ДФС у Київській області