"КИЇВОБЛГАЗ" ПОСИЛЮЄ ЗАХОДИ З ВІДКЛЮЧЕННЯ БОРЖНИКІВ

"КИЇВОБЛГАЗ" ПОСИЛЮЄ ЗАХОДИ З ВІДКЛЮЧЕННЯ БОРЖНИКІВКоментар голови правління ПАТ «Київоблгаз» Дмитра Дронова щодо заборгованості населення та роботи з ліквідації боргів

 

«На сьогодні загальний борг за газ мешканців Київської області досяг критичної суми і складає понад 1 мільярд гривень. У зв’язку з цією ситуацією ми вирішили максимально посилити заходи з ліквідації заборгованості. Щоденно наші оперативні бригади виїжджають у рейди по області для відключення боржників. Споживачі повинні розуміти, що неплатежі за газ ставлять під загрозу організацію стабільного газопостачання в опалювальний сезон, оскільки основна частина тарифної виручки «Київоблгазу» спрямовується на роботу аварійно-диспетчерських служб, ліквідацію аварійних ситуацій, проведення ремонтів газових мереж і т.д.

Газ – не повітря, а товар, за який потрібно платити. Нам звісно також неприємно відключати людей від газопостачання, проте це наша робота, ми вимушені це робити.

Хочу нагадати споживачам, що сума боргу понад 30 тисяч гривень дає законне право компанії у судовому порядку накласти арешт на рахунки та джерела доходів боржника і навіть конфіскувати майно. Проте ми завжди намагаємося йти назустріч споживачам та даємо можливості для рестрктуризації боргу і оплати його частинами.

У боротьбі з боржниками ми також залучаємо Державну виконавчу службу. За її допомогою на разі накладено арешт на майно, рахунки та джерела доходів кількох сотень боржників.

Від платіжної дисципліни залежить наш розвиток, наше майбутнє, безпека споживачів та розвиток сервісів. Тому хочу закликати наших клієнтів не нарощувати газові борги задля своєї ж безпеки.

У свою чергу «Київоблгаз» робить все можливе для покращення рівня обслуговування клієнтів. Нещодавно ми відкрили новий сучасний Центр обслуговування клієнтів у м.Вишневе, де можна отримати широкий діапазон послуг в одному місці. Також ми постійно розвиваємо зручні сервіси для споживачів, такі як Особистий кабінет, Контакт-центр, різні можливості для передачі показань лічильника та дистанційного обслуговування. Все це заощаджує час та кошти наших клієнтів та робить наші взаємовідносини прозорими».

 

Джерело https://kv.104.ua/ua/for-clients/news/id/kijivoblgaz-posiljuje-zahodi-z-vidkljuchennja-borz-21429