Інформаційне повідомлення КП «Готельно - гуртожитковий комплекс»

Аналіз

впливу   регуляторного   акту

Комунального підприємство

 «Готельно-гуртожитковий комплекс»

 

1. Проблема -  діючий тариф   для гуртожитків  за адресою м. Вишневе ,вул. Святошинська ,42,46,13 ,вул. Вітянська ,6,вул. Чорновола ,46, вул. Балукова ,7а  на  послуги  з  утримання  будинків  та  прибудинкових територій (для гуртожитків),  не   відшкодовує  фактичних витрат  на  цю послуги,  що  не   дає змоги в теперішніх економічних умовах виконувати роботи в достатньому обсязі та належної якості.

Основні  причини  виникнення  проблеми.

        Тарифи  на  послуги  з  утримання  будинків  та  прибудинкових  територій були  встановлені  в  2008  році  ( рішення виконкому Вишневої міської ради № 31/31  від 23.04.08 року).

         За цей  час  встановлена  Законами  України  мінімальна  зарплата  зросла    з 515,00грн.  до  3200,00грн.,  (додаток №1)

     Підприємство відчуває гостру нестачу обігових коштів для придбання матеріалів на виконання  поточних ремонтних робіт, виплати заробітної плати працівникам у відповідності з чинним законодавством. Враховуючи викладене, єдиним прийнятним на цей час шляхом недопущення подальшої руйнації житлового фонду та забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій є прийняття тарифів на послуги з їх утримання, які відшкодовують витрати підприємства.

     2.  Ціллю  прийняття  рішення  є  приведення  тарифів  до  економічно  обґрунтованих,  що  відповідають  вимогам  Закону  України  «Про  житлово-комунальні  послугу  від  24.06.2004  року  № 1875-ІV. 

         Іншою  метою  прийняття  запропонованого   проекта  рішення  є  приведення  тарифів  у  відповідність  до  вимог   Постанови  Кабінету   Міністрів  України  № 869  від  01.06.2011 року  «Про  забезпечення  єдиного   підходу  до  формування тарифів  на  житлово-комунальні  послуги».

 Основні цілі, на досягнення яких спрямоване дане рішення:

 - створення умов для якісного та безперебійного надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;

- забезпечення беззбитковості діяльності комунального підприємства шляхом приведення тарифів на послуги до рівня економічно обґрунтованих витрат;

- забезпечення належного санітарно-гігієнічного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій.

         3. Альтернативні  способи:  

       реалізація  конституційного права мешканців гуртожитків  самостійно  визначати управителя  для управління спільним та неподільним майном згідно Закону України  «Про забезпечення  реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» та Закону України від 01.07.2015 р. № 417-19 «Про об' єднання  співвласників багатоквартирного будинку».

 

4. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта.

У разі прийняття запропонованого регуляторного акту очікуються наступні вигоди:

1. у сфері інтересів міської влади

- вирішення питання безперебійного і якісного наданняпослуг,

- зменшення запланованих дотацій в комунальне господарство;

2. у сфері інтересів підприємства:

- отримання надходжень в обсязі, достатньому для своєчасних розрахунківза роботи ,товари та послуги;

- покращення якості послуг з утримання будинків і споруд таприбудинкових територій;

- збалансування доходів і витрат;

3. у сфері інтересів суб’єктів господарювання:

- підвищення якості послуг;

- забезпечення безперебійності надання послуг з утримання будинків і споруд та

прибудинкових територій;

4. у сфері інтересів мешканців гуртожитку :

- підвищення якості послуг;

- забезпечення безперебійності наданняпослуг.

 

   5. Механізм регулювання.

 Принципи  та способи  досягнення  цілей  побудовані  виключно  на  діючій  нормативній  базі  і  відповідно  до  принципів  регуляторної  політики.

Чіткий  механізм  розрахунку  тарифів  дає  можливість  його  контролю  кожному  суб’єкту.

      Пропонується  затвердження  тарифів  по  кожному  окремому  гуртожитку,  що  дасть  можливість  кожному   мешканцю оцінити  їх  рівень  відповідно  наданої  кількості  і  якості  послуг.(додаток №2,додаток №3)

 

    6.  В разі  прийняття  запропонованого  проекту  цього регуляторного акту  передбачається  відстеження  його  результативності.:

1. Результати фінансово-економічної діяльності підприємства.

2. Рівень проплати споживачами за надані послуги.

3.Показники якості: кількість скарг на неякісне надання.

 

    8.  КП «ГГК»  як  розробник  проекту  обов’язково  розгляне    всі  одержані протягом  встановленого  строку  (до 20 днів)  зауваження  і  пропозиції  і  повністю  їх  врахує. Якщо  такі  пропозиції  або  зауваження  будуть  враховані   тільки  частково,  то  таке  рішення  буде  мотивованим  і  оприлюдненим   у  засобах  масової  інформації  або  доведено  безпосередньо  до  суб’єкта,  що  подав  таку  пропозицію.  

                        Адреса:  08132,  Київська  обл., Києво-Святошинський  р-н,  вул. Святошинська ,46.  Тел. 5-12-14, Ел. адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

порівняльна таблиця

 

Додаток №1 Довідка;

Додаток №2 Складова тарифу на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій ;

Додаток №3 Складова тарифу на утримання служби консьєржів (вахтерів) .