ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.
Back Головна

Інклюзивна освіта для дошкільнят в нашому місті

                             Інклюзивна освіта для дошкільнят в нашому містіПро те, що у Вишневому неабияк дбають про дитячі садочки відмічають численні гості міста, які приїздять до нас на конференції з обміну досвідом не лише з інших міст України, а й навіть з-за кордону.

Також Вишневе є серед міст-новаторів в Україні стосовно запровадження  інклюзивної освіти для дошкільнят. Так, в ЗДО «Колобок», яким керує завідуюча Оксана Голубець, при підтримці Вишневої міської ради, створено всі умови  не лише для розвитку всіх без винятку дітей, а й для дітей з особливими освітніми потребами.

Крім затишного приміщення для індивідуальних занять таких діток, вже повністю обладнано, так звану, Ресурсну або Сенсорну кімнату для групових та індивідуальних занять. Там встановлено унікальне сертифіковане дидактичне та реабілітаційне обладнання, яке зокрема включає: м’яке піаніно, що відтворює звуки природних явищ, техніки,  машин і інші звуки; світло-музичне панно; панно «Зоряне небо».

Ці та інші інструменти спеціалісти використовують для емоційного розвитку дітей, стимуляції ослаблених сенсорних функцій(зору, уваги), а також для зняття стресу і напруження у дітей. Є підвісні конструкції – дощик, гойдалка, а також балансири для розвитку координації рухів, які розміщуються на підлозі. Спеціальна пісочниця  з підставкою допомагає дитині  проявити креативність і фантазію, стимулює її тактильну систему.

Разом з завідуючою особливу ауру любові і турботи створює в дитячому закладі група супроводу дітей з особливими освітніми потребами, до якої входять: Олеся Калмик, вчитель- логопед і дефектолог для дітей з тяжкими порушеннями мовлення; Леся Коротинська, практичний психолог; Тетяна Друмя, вчитель-логопед; Ольга Чугут, асистент та інші співробітники. Будь-яке нове досягнення кожної дитини для них радість і свято. Вони на практиці доводять, що навчання в інклюзивних навчальних закладах є корисним, як для дітей з особливими освітніми потребами, так і для дітей з типовим рівнем розвитку, членів родин та суспільства в цілому.