ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
Увага! Сайт оновлюється. Деякі розділи можуть бути недоступні.
Back Головна

Начальник відділу ЖКГ Олександр Волков: «Процедура перевірки лічильника займає від однієї години днів до тижня»

Начальник відділу ЖКГ Олександр Волков: «Процедура перевірки лічильника займає від однієї години днів до тижня»Якщо не провести перевірку вчасно, нарахування здійснюються згідно з нормою водоспоживання на кожного прописаного в квартирі громадянина

За листопад вишнівчани, які не провели повірку або ж заміну лічильників, отримали нарахування за централізоване водопостачання та водовідведення згідно норм водоспоживання. Для багатьох споживачів сума в платіжках виявилася значно вищою, ніж вони платили за лічильником. За коментарем з приводу цього питання ми звернулися до начальника відділу ЖКГ виконкому Вишневої міськради Олександра Волкова:

«Ще 22 червня 2017 року в Україні був прийнятий Закон «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». Кожен мешканець багатоквартирного будинку, який має прилад індивідуального обліку, відповідає за його правильну роботу, щомісяця подає показники до розрахункового центру, а також власними силами регулярно робить перевірку лічильника.

Більшість споживачів так і робить. Люди звертаються до державного підприємства «Укрметртестстандарт» або до будь-якої комерційної структури, яка має ліцензію та надає відповідні послуги. Натомість, тим громадянам, які не провели перевірку, я раджу якнайшвидше це зробити. Інакше за Законом буде йти нарахування згідно з нормою водоспоживання на кожного прописаного в квартирі громадянина. Процедура займає від однієї години до тижня – залежно від того, яке обладнання використовує підприємство, що займається перевіркою».